Laskuasiat

Olen liittynyt jäseneksi, mutta en ole saanut laskua.

Lähetä meille viestiä osoitteeseen toimisto@lukio.fi, niin lähetämme sinulle uuden laskun! Muista laittaa mukaan yhteystietosi.

Laskullani on väärää tietoa, mitä teen?

Lähetä meille sähköpostia, niin korjaamme virheen. Maksa lasku vasta, kun olet saanut meiltä kuittauksen tietojen päivittämisestä.

En ole saanut jäsenmaksulaskua, mitä teen?

Vuosittaiset jäsenmaksulaskut lähetetään kesäkuun aikana. Lasku saattaa mennä roskapostikansioon. Voit pyytää uuden laskun laskuttajaltamme Vismalta laittamalla sähköpostia osoitteeseen fsf.asiakaspalvelu@visma.com.

Huomaathan, että jos lukio-opintosi jatkuvat neljännelle vuodelle, emme ole enää lähettäneet automaattisesti uutta laskua.

Voiko jäsenmaksulaskun/muistutuslaskun maksaa eräpäivän jälkeen?

Jäsenmaksulaskun voi maksaa myös eräpäivän jälkeen. Huomaathan, että eräpäivän ylittämisestä seuraa 5€ maksumuistutus, joka täytyy myös suorittaa. Tähän liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Visman asiakaspalveluun: fsf.asiakaspalvelu@visma.com.

Tuleeko eräpäivän ylittämisestä maksumuistutus?

Eräpäivän ylittämisestä seuraa 5€ muistutusmaksu. Mikäli haluat erota Lukiolaisista, ilmoitathan erostasi Lukiolaisten jäsenpalveluun sähköpostitse: toimisto@lukio.fi ettemme lähetä 5€ muistutuslaskua.

Onko jäsenmaksulasku pakko maksaa?

Jos et halua jatkaa jäsenyyttäsi Lukiolaisissa, lähetä meille osoitteeseen toimisto@lukio.fi seuraavat tiedot:

  • Etunimi ja sukunimi:
  • Syntymäaika:
  • Miksi et halua jatkaa jäsenyyttäsi (vapaaehtoinen):

Jos laskua ei makseta eikä erosta ilmoiteta, seuraa eräpäivän ylittämisestä 5€ maksumuistutus.

Miksi laskullani on paperilaskulisä?

Veloitamme paperisen laskun lähettämisestä 2,90€ arvoisen laskutuslisän. Pyrimme erityisesti ympäristösyistä siirtymään yhä enemmän sähköiseen laskutukseen. Voit muuttaa laskutustavan lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen toimisto@lukio.fi.