Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon Lukiolaisten jäsenyydestä ja opiskelijakortista. Jos jokin kuitenkin jää askarruttamaan, ota meihin yhteyttä!

Jäsenpalvelumme lomailee 6.-26.7.2021 välisen ajan ja palaa viesteihin tämän jälkeen.

Voit ottaa jäsenpalveluumme yhteyttä seuraavilla tavoilla:

  • sähköpostilla: toimisto@lukio.fi
  • soittamalla numeroon: 09 5842 1500 (torstaisin klo 10-15)
  • chatissa (tiistaisin klo 12-16)

Kerrothan aina yhteyttä ottaessasi nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi. Kiitos!

Muut toimiston yhteystiedot löydät täältä.

Jäsenyyden ajankohtaiset

1. Sain kaksi laskua eri tiedoilla, mitä teen?

Joillekin jäsenille on lähtenyt kaksi jäsenmaksulaskua eri maksutiedoilla. Ongelma koskee ilmeisesti henkilöitä, jotka ovat valinneet laskutustavaksi paperilaskun. Jos olet saanut laskun kahteen kertaan eri tiedoilla, voit jättää toisen maksamatta. Sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä Lukiolaisten toimistoon, vaan kohdistamme maksun puolestasi ja mitätöimme ylimääräisen laskun. Maksathan ensisijaisesti laskun, jossa maksun saaja on Visma Financial / SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO ja tilinumero laskulla FI26 5710 5220 0742 89.

2. Voinko jatkaa jäsenyyttä neljännelle lukiovuodelle?

Voit! Lähetä meille todistus opintojen jatkumisesta, niin lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun. Todistuksesta tulee käydä ilmi opintojen jatkuminen, nimesi sekä koulusi. Esim. kuvakaappaus Wilman yo-ilmoittautumisnäkymästä tai työjärjestyksestä käy. Halutessasi voit pyytää koululta kirjallisen todistuksen.

3. Milloin saan opiskelijakorttiini uuden lukuvuositarran ja tieto jäsenyyden jatkumisesta päivittyy Frank Appiin? 

Jos olet maksanut lukuvuoden 2021-2022 jäsenlaskun, tarra saapuu eloku-/syyskuun aikana. Frank Appiin tieto jäsenyyden jatkumisesta päivittyy syksyn aikana.

Mikäli olet jäsen ensimmäistä vuotta, kortin voimassaoloaika on painettu suoraan korttiin. Tällöin et tarvitse lukuvuositarraa.