Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon jäsenyydestä ja opiskelijakortista. Jos jokin kuitenkin jää askarruttamaan, ota meihin yhteyttä! Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto@lukio.fi, laittaa viestiä chatissa tiistaisin klo 12-16 tai soittaa meille torstaisin 10-15 välillä numeroon 09 5842 1500. Kerrothan aina yhteyttä ottaessasi nimesi, lukiosi ja syntymäaikasi! Kiitos <3

 

Tämän hetken polttavimmat jäsenyyskysymykset

1. Vaikuttaako Postin lakko tilaukseni toimitukseen?

Toimitamme lukuvuositarrat ja opiskelijakortit kirjepostissa, joten ikävä kyllä Postin lakko hidastaa tuotteiden toimitusta. Kannattaa korttia tai lukuvuositarraa odotellessa hyödyntää edut digitaalisen opiskelijakortin kautta! Suomalainen digikortti toimii Frank App-sovelluksessa, kansainväliset edut saat ISIC Appin kautta.

2. Miten otan digitaalisen opiskelijakortin käyttöön?

Digikortti toimii Frank App-sovelluksessa. Frank App on uusien jäsenten käytettävissä 2-5 päivän kuluessa liittymismaksun maksamisesta.

Sovellukseen tulee ensimmäisellä käyttökerralla rekisteröityä henkilötiedoilla, et siis tarvitse erillisiä tunnuksia etukäteen. Oppilaitos on kaikilla lukiolaisilla “Lukio (Lukiolaisten Liitto)”.

Jos olet maksanut jäsenyytesi lukuvuodelle 2019-2020 mutta Frank Appin käyttö ei onnistu, laita meille viestiä osoitteeseen toimisto@lukio.fi!

Jos omistat SLL-ISIC-yhdistelmäkortin, voit ottaa käyttöön myös ISIC App-sovelluksen, jolla saat opiskelijaedut myös maailmalla. Sovellusta varten tarvitset ISIC-numeron, jonka näet muovisesta opiskelijakortistasi. Jos muovikorttisi ei ole vielä tullut tai olet kadottanut sen, ota yhteyttä toimisto@lukio.fi.

3. Voinko jatkaa jäsenyyttä neljännelle lukiovuodelle?

Voit! Lähetä meille todistus opintojen jatkumisesta, niin lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun. Todistuksesta tulee käydä ilmi opintojen jatkuminen sekä nimesi. Esim. kuvakaappaus Wilman yo-ilmoittautumisnäkymästä tai työjärjestyksestä käy. Halutessasi voit pyytää koululta kirjallisen todistuksen.