Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon Lukiolaisten jäsenyydestä ja opiskelijakortista. Jos jokin kuitenkin jää askarruttamaan, ota meihin yhteyttä!

Voit ottaa jäsenpalveluumme yhteyttä seuraavilla tavoilla:

  • sähköpostilla: toimisto@lukio.fi
  • soittamalla numeroon: 09 5842 1500 (torstaisin klo 10-15)
  • chatissa (tiistaisin klo 12-16)

Kerrothan aina yhteyttä ottaessasi nimesi, osoitteesi ja syntymäaikasi. Kiitos!

Muut toimiston yhteystiedot löydät täältä.

Jäsenyyden ajankohtaiset

1. Voinko jatkaa jäsenyyttä neljännelle lukiovuodelle?

Voit! Lähetä meille todistus opintojen jatkumisesta, niin lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun. Todistuksesta tulee käydä ilmi opintojen jatkuminen, nimesi sekä koulusi. Esim. kuvakaappaus Wilman yo-ilmoittautumisnäkymästä tai työjärjestyksestä käy. Halutessasi voit pyytää koululta kirjallisen todistuksen.

2. Milloin saan opiskelijakorttiini uuden lukuvuositarran?

Jos olet maksanut lukuvuoden 2020-2021 jäsenlaskun, tarran olisi jo pitänyt saapua. Laitathan tällöin meille sähköpostia (toimisto@lukio.fi), jossa on mukana ajantasaiset osoitetiedot.

HUOM! Mikäli olet maksanut lukuvuoden 2020-2021 jäsenlaskun vasta hiljan, tarra ei todennäköisesti ole vielä vain kerennyt perille. Tarran toimitusaika on noin 2-3 viikkoa laskun maksamisen jälkeen.

Mikäli olet jäsen ensimmäistä vuotta, kortin voimassaoloaika on painettu suoraan korttiin. Tällöin et tarvitse lukuvuositarraa.

3. Sain kaksi laskua, mitä teen?

Joillekin jäsenille on lähtenyt kaksi jäsenmaksulaskua eri maksutiedoilla. Ongelma koskee ilmeisesti henkilöitä, joilla on käytössä OmaPosti-palvelu. Jos olet saanut laskun kahteen kertaan eri tiedoilla, voit jättää toisen maksamatta. Sinun ei tarvitse ottaa yhteyttä Lukiolaisten toimistoon, vaan kohdistamme maksun puolestasi ja mitätöimme ylimääräisen laskun. Maksathan ensisijaisesti laskun, jossa maksun saaja on Visma Financial / SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO ja tilinumero laskulla FI26 5710 5220 0742 89.