Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon jäsenyydestä ja opiskelijakortista. Jos jokin kuitenkin jää askarruttamaan, ota meihin yhteyttä! Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen toimisto@lukio.fi, laittaa viestiä chatissa tiistaisin klo 12-16 tai soittaa meille torstaisin 10-15 välillä numeroon 09 5842 1500. Kerrothan aina yhteyttä ottaessasi nimesi, lukiosi ja syntymäaikasi! Kiitos <3

 

Tämän hetken polttavimmat jäsenyyskysymykset

1. Miten päivitän osoitteeni?

Lähetä meille uusi osoitteesi sekä nimesi ja yhteystietosi osoitteeseen toimisto@lukio.fi, niin päivitämme osoitteen rekisteriimme!

2. Miten otan digitaalisen opiskelijakortin käyttöön?

Digikortti toimii Frank App-sovelluksessa. Frank App on uusien jäsenten käytettävissä 2-5 päivän kuluessa liittymismaksun maksamisesta.

Sovellukseen tulee ensimmäisellä käyttökerralla rekisteröityä henkilötiedoilla, et siis tarvitse erillisiä tunnuksia etukäteen. Oppilaitos on kaikilla lukiolaisilla “Lukio (Lukiolaisten Liitto)”.

Jos olet maksanut jäsenyytesi lukuvuodelle 2019-2020 mutta Frank Appin käyttö ei onnistu, laita meille viestiä osoitteeseen toimisto@lukio.fi!

Jos omistat SLL-ISIC-yhdistelmäkortin, voit ottaa käyttöön myös ISIC App-sovelluksen, jolla saat opiskelijaedut myös maailmalla. Sovellusta varten tarvitset ISIC-numeron, jonka näet muovisesta opiskelijakortistasi. Jos muovikorttisi ei ole vielä tullut tai olet kadottanut sen, ota yhteyttä toimisto@lukio.fi.

3. Voinko jatkaa jäsenyyttä neljännelle lukiovuodelle?

Voit! Lähetä meille todistus opintojen jatkumisesta, niin lähetämme sinulle jäsenmaksulaskun. Todistuksesta tulee käydä ilmi opintojen jatkuminen sekä nimesi. Esim. kuvakaappaus Wilman yo-ilmoittautumisnäkymästä tai työjärjestyksestä käy. Halutessasi voit pyytää koululta kirjallisen todistuksen.