Saitko jäsenlaskun kahteen kertaan?

Opiskelijapalvelutiedotteet Uutiset

Osalle jäsenistämme on lähtenyt lukuvuoden 2021-2022 jäsenmaksulasku kahteen kertaan eri maksutiedoilla. Pahoittelemme suuresti tästä aiheutuvaa vaivaa ja hämmennystä.

Osa ylimääräisistä laskuista on tullut paperilaskuna postitse ja osa Postin OmaPosti -palvelun kautta. Jos laskutustapana on ollut paperilasku, paperilaskuja on saattanut tulla kaksi. Laskutustavan ollessa sähköposti tai e-lasku, näiden lisäksi on voinut tulla paperilasku.

 

Jos olet saanut kaksi erilaista laskua, toimi näin:

  • Maksa ensisijaisesti lasku, jossa maksun saajana lukee Visma Financial / SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY. Tunnistat Visman lähettämän laskun myös siitä, että paperilaskun kääntöpuolella on asiakastiedote otsikolla “Näin jäsenyytesi jatkuu”. Tilinumero on FI26 5710 5220 0742 89. Tämä lasku sisältää oikeat tiedot eli voit maksaa laskun.
  • Ylimääräisen laskun voit heittää pois. Ylimääräisessä laskussa on kääntöpuolella Frank-opiskelijapalvelun ja Suomen Lukiolaisten Liiton mainokset ja tilinumero on FI95 5541 2840 0048 41.

Jos olet saanut vain yhden laskun, toimi näin:

  • Tarkista, että maksun saaja laskulla on Visma Financial / SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY ja että laskun kääntöpuolella on asiakastiedote otsikolla “Näin jäsenyytesi jatkuu”. Tilinumero laskulla on FI26 5710 5220 0742 89. Tämä lasku sisältää oikeat tiedot eli voit maksaa laskun.
  • Jos olet saanut pelkästään laskun, jossa maksun saajana lukee Suomen Lukiolaisten Liitto ja kääntöpuolella on Frankin ja SLL:n mainokset, pyydä uusi lasku Visman asiakaspalvelusta osoitteesta fsf.asiakaspalvelu@visma.com.

 

Jos et halua jatkaa jäsenyyttä, voit ilmoittaa meille erosta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen toimisto@lukio.fi, niin mitätöimme laskusi.

Huomaathan, että jos omistat muovisen opiskelijakortin, lukuvuositarra toimitetaan elokuun aikana. Tarraa ei siis toimiteta 2-3 viikon kuluessa, kuten ylimääräisessä laskussa lukee.