Korpikeikka

Mikä Korpikeikka?

Korpikeikka on tapahtuma, joka kokoaa lokakuussa yhden viikonlopun ajaksi yhteen ne Lukiolaisten toimijat, jotka ovat kiinnostuneita johtopesteistä seuraavana vuonna. Korpikeikalla siis koulutetaan Suomen Lukiolaisten Liiton puheenjohtajiston ja liittohallituksen pesteistä sekä yleisesti järjestön tärkeistä asioista. Korpikeikka ei sido hakemaan vastuupesteihin, vaan sen on tarkoitus valmistaa toimijoita edellämainittuihin pesteihin.

Kenelle?

Korpikeikka on tarkoitettu Lukiolaisten toimijoille, jotka ovat kiinnostuneita liittohallituksessa tai piirijärjestöjen puheenjohtajistossa toimimisesta seuraavana vuonna.

Hinnat

Korpikeikka on ilmainen tapahtuma.

Palautetta

Korpikeikkaa on kuvailtu keskustelevaksi ja innostavaksi tapahtumaksi.

Yhteyshenkilö

Tapahtuman yhteishenkilöinä toimivat Lukiolaisten Liiton puheenjohtajisto ja järjestöasiantuntija. Yhteystiedot löydät täältä.