Liity jäseneksi

Lukiolaisten jäsenenä saat kaiken ilon irti lukioajasta! Liittymällä Lukiolaisiin saat satoja huikeita opiskelijaetuja, joita voit käydä tsekkaamassa täältä. Jäseneksi voivat liittyä kaikki päätoimisesti lukiossa opiskelevat. Liittyminen on helppoa! Tarvitset vain kasvokuvan ja jonkinlaisen opiskelijatodistuksen, esim. kuvakaappaus Wilman etusivulta käy.

Voit nyt liittyä lukuvuoden 2023–2024 jäseneksi!

LIITTYMINEN ASKEL ASKELEELTA

2

Lisää kasvokuva ja opiskelijatodistus.

3

Valitse just sulle paras tapa maksaa: MobilePay, verkkopankki tai sähköpostilasku.

4

Tadaa, olet Lukiolaisten jäsen lukuvuonna 2023–2024! Jäsenyys on voimassa 30.9.2024 asti.

PERUSTIETOA JÄSENYYDESTÄ

Voit liittyä helposti myös koulukuvausten yhteydessä! Teemme yhteistyötä Seppälän koulukuvien ja Kuvaverkon kanssa. Liittymällä koulukuvausten yhteydessä maksat Lukiolaisten Liiton jäsenyyden kuvien tilauksen yhteydessä ja he siirtävät jäsentiedot Lukiolaisten Liitolle. Huomaathan, että valittu koulukuva ei siirry digikortti Frank Appiin. Frank Appiin valitaan erikseen kuva sinne rekisteröityessä.

Digikortti Frank App on käytettävissä noin 2-5 päivän kuluessa jäsenyyden maksamisen jälkeen ja mahdollinen fyysinen kortti toimitetaan noin kolmen viikon kuluessa laskun maksamisesta.

Jäikö joku askarruttamaan? Tsekkaa jäsenyyteen liittyvät usein kysytyt kysymykset täältä. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä jäsenpalveluumme chatin kautta (tiistaisin klo 12–16) tai laittamalla sähköpostia toimisto@lukio.fi. Voit myös soittaa meille torstaisin 10–15 välillä numeroon 09 5842 1500.

HINNASTO

JÄSENMAKSU 20€/lukuvuosi

Jäsenmaksulla saat digitaalisen opiskelijakortin, Frankin opiskelijaedut ja alennuksia tapahtumista! Digikortti Frank App on voimassa kunkin lukuvuoden jälkeiseen elokuun loppuun asti.

MUOVINEN OPISKELIJAKORTTI 20€/lukuvuosi + 6€ kertamaksu

Maksamalla kuusi euroa ekstraa saat digikortti Frank appin lisäksi muovisen opiskelijakortin. Edut ovat samat kuin digikortilla, mutta muovikortti pelastaa, jos kännykästä loppuu akku.

KANSAINVÄLINEN ISIC-KORTTI 20€/lukuvuosi + 15€ kertamaksu

Kansainvälisellä opiskelijakortilla saat kaikki yllämainitut edut ja tuhansia opiskelijaetuja yli 130 maassa! 20€/lukuvuosi + 15€ kertamaksu

TUU MUKAAN!

Parhaan hyödyn ja huvin lukioelämästä saat irti liittymällä Lukiolaisten jäseneksi: rahanarvoiset edut taskussasi, valtavasti mahdollisuuksia harrastaa ja lukiolaisten ääni vahvana päätöksenteossa!