Edut ja hyödyt

Lukiolaisten jäsenenä saat lukuisia etuja ja hyötyjä! Jäsenyys maksaa siis itsensä nopeasti takaisin, koska käytössäsi ovat kaikki Lukiolaisten omat edut. Opiskelijakorteillamme saat alennusta myös VR:n, Onnibussin ja Matkahuollon matkoista.

Lukiolaisten ikiomat edut

Yhteistyökumppanimme tarjoavat jäsenistöllemme etuja tuotteista ja palveluistaan. Tutustu yhteistyökumppaneihimme ja heidän tarjoamiin etuuksiin!

Studia-messut

Pohdituttaako, mitä lukion jälkeen? Lukiolaisten jäsenenä pääset ilmaiseksi jatkokoulutusta esitteleville Studia-messuille! Messut järjestetään vuosittain marras-joulukuun vaihteessa Helsingin Messukeskuksessa.

Kansainvälinen ISIC-opiskelijakortti

Kansainvälisellä ISIC-kortilla saat tuhansia opiskelijaetuja yli 130 maassa! Matkustat edullisemmin, majoitut halvemmalla ja saat myös mahtavia nettietuja. Meiltä saat ISIC-lisenssin fyysiseen opiskelijakorttiisi pienellä kertamaksulla koko jäsenyytesi ajaksi.

Lukolaisten omat tapahtumat

Lukiolaisten Liitto järjestää tapahtumia ympäri vuoden ja eri puolella Suomea. Lukiolaisten tapahtumilla pääset osaksi liiton yhteisöllistä ilmapiiriä, johon jokainen voi tulla omana itsenään.

Äänioikeus liittokokouksessa

Liittokokous on Lukiolaisten Liiton ylin päättävä elin, jossa määritellään liiton tulevaisuus asiakirjojen ja henkilövalintojen kautta. Se on siis kaikille lukiolaisille vaikuttamisen paikka liiton toimintaan. Osallistuaksesi sinun tulee olla Lukiolaisten Liiton jäsen.

Apua lukioelämän kysymyksiin

Lukiolaisten jäsenenä pidät huolen, että sinun etujasi valvotaan! Vastaamme ja autamme aina, jos jokin omissa oikeuksissa mietityttää.

Kokemuksia ja mahdollisuuksia

Lukiolaisten jäsenenä saat alennusta järjestämistämme tapahtumista. Tuu mukaan, saatat saada elinikäisiä ystäviä!

Hauska ja edullinen opiskelijaelämä

Lukiolaisten jäsenyys tekee opiskelijaelämästä hauskempaa ja halvempaa. Jäsenyys maksaa itsensä useaan kertaan takaisin!

jäsentä

paikallista toimintaa järjestävää piiri- ja jäsenjärjestöä

opiskelijaetua Frankissa

TULE MUKAAN

Parhaan hyödyn ja huvin lukioelämästä saat irti liittymällä Lukiolaisten jäseneksi: rahanarvoiset edut taskussasi, valtavasti mahdollisuuksia harrastaa ja lukiolaisten ääni vahvana päätöksenteossa!