Ehdokkaat lukiolaisten puolella

Hei eduskuntavaaliehdokas!

Jos pääset kevään vaaleissa läpi, haluaisitko olla eduskunnassa lukiolaisten puolella? Puolustaa laadukasta koulutusta, edistää nuorten hyvinvointia ja parempia mahdollisuuksia saada oppimisen tukea?

Voit osoittaa tukesi lukiolaisille täyttämällä sivun alalaidassa olevan lomakkeen 30.3.2023 mennessä.

Mitä lukiolaisten puolella oleminen tarkoittaa? Voit sanoa olevasi lukiolaisten puolella, jos…

1. Haluat edistää nuorille parempia mielenterveyspalveluita ja huomioida nuorten hyvinvoinnin edistämisen kaikessa poliittisessa päätöksenteossa.
  2. Haluat edistää lukiolaisille parempia mahdollisuuksia saada erityisopetusta ja oppimisen tukea.
  3. Haluat edistää kestävää rahoitusta lukiokoulutukselle.

Voit myös tutustua Lukiolaisten tarkempiin tavoitteisiin osoitteessa lukio.fi/eduskuntavaalit. Lomakkeen täyttäminen ei edellytä sitoutumista Lukiolaisten muihin tavoitteisiin.

Lukiolainen! Voit tutustua lukiolaisten puolella oleviin ehdokkaisiin tällä sivulla. Ehdokkaita voi filtteröidä puolueen ja vaalipiirin perusteella.

Ehdokkaat

Käyttämälläsi hakusanalla ei valitettavasti löytynyt sisältöä. Ole hyvä ja kokeile eri hakua.

Ilmoittaudu mukaan!

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt Ehdokkaat lukiolaisten puolella -sivuston tietosuojaselosteen. Tietosuojaseloste löytyy osoitteesta lukio.fi/tietosuoja.

Lomakkeella otetaan ilmoittautumisia vastaan to 30.3.2023 saakka.

Mikäli havaitset ongelman tai tarvitset apua, ole yhteydessä Aliisa Toivaseen (aliisa.toivanen@lukio.fi, 050 395 5334).

Huom! Sähköpostiosoitteita ei julkaista, vaan ne tulevat ainoastaan Suomen Lukiolaisten Liiton tietoon.

Kuvan tulee olla tunnistettava, suora ja edestäpäin otettu kasvokuva. Kuvassa ei saa olla tekstiä.
    Sallitut tiedostotyypit .jpeg .jpg.
    Sopiva koko on 890x600px eli vaakakuva – pystykuvassa kasvot saattavat rajautua ulos.