WATER Vaasa

Tule mukaan viettämään kevään huikeinta viikonloppua 13.–14.4. Vaasassa!

Water-opiskelijakuntafestivaalit on opiskelijakuntakoulutus, joka tarjoaa sinulle valmiudet hohdokkaaseen opiskelijakuntatoimintaan ja on Lukiolaisten suurimpia ja kauneimpia tapahtumia. Watereilla opit uutta lukiosi ja itsesi kehittämisestä, tutustut lukiolaisiin ympäri Suomen ja inspiroidut takuuvarmasti!

Watereilla pääset vaihtamaan ideoita ja kokemuksia muiden lukiolaisten kanssa opit perustiedot- ja taidot opiskelijakuntatoiminnasta ja lukiovaikuttamisesta kehität itseäsi oman kiinnostuksesi mukaan (teemoina esim. mielen hyvinvointi, neuvottelutaidot, oman opiskelun tehostaminen) saat koulutuksen oman vastuualueesi (puheenjohtajat, sihteerit, tapahtumavastaavat…) onnistuneeseen hoitamiseen

Waterit on suunnattu kaikille itsensä ja opiskelijayhteisönsä kehittämisestä kiinnostuneille lukiolaisille. Tätä lukiolaiskokemusta et voi jättää väliin!

Tapahtuman ilmoittautuminen alkaa lauantaina n. klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina n. klo 16.30. Tarkemmat tiedot tapahtumasta saat sähköpostiisi noin kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.

Tapahtuma on suomenkielinen.

13.4.-14.4.2024 12:00-16:30

Lukio on luonnollisesti ihmisen parasta aikaa. Miltä kuulostaisi tehdä lukioajastasi vieläkin parempaa? Tule Watereille!