Miten opiskelijakunnasta saadaan unelmajoukkue? Inspiroiva koulutus, mahtavat tyypit ja raikkaat ideat odottavat sinua Watereilla!

Water-opiskelijakuntafestivaalit ovat Lukiolaisten suurimpia ja innostavimpia tapahtumia, joissa saa kattavan koulutuksen opiskelijakuntatoiminnan eri osa-alueista.

Viikonloppu tarjoaa konkreettisia työkaluja esimerkiksi tapahtumien järjestämiseen ja viestintään, vinkkejä taloudenhoitoon ja varainhankintaan sekä ideoita demokratian rakentamiseen lukiossa. Watereille osallistuu huikea määrä lukiolaisia ympäri Suomen, joten uusien tuttavuuksien, kokemusten ja ideoiden saaminen on taattua! Watereilla pääset myös osallistumaan paikallisen piirin järjestämään mahtavaan iltaohjelmaan.

Opiskelijakuntafestarit on suunnattu ihan jokaiselle Suomen lukiolaiselle, ei siis vain lukioiden opiskelijakuntien hallitusten jäsenille. Innokkaille tekijöille on aina kysyntää!

Tule mukaan Watereille ja koe yksi elämäsi parhaista viikonlopuista!

Ilmoittautuminen tapahtumaan on auki ja pääset ilmoittautumaan täällä.

Oulu

9.4.-10.4.2022 04:47-04:47