PERUTTU: Water-opiskelijakuntafestivaalit Lahti

KEVÄÄN WATER-OPISKELIJAKUNTAFESTIVAALIT ON PERUTTU

Vallitsevan koronavirustilanteen vuoksi joudumme valitettavasti perumaan kevään 2020 Water-opiskelijakuntafestivaalit. Kunnioitamme Suomen hallituksen ja THL:n suositusta olla järjestämättä suuria yleisötapahtumia tällä hetkellä koronaviruksen vuoksi. Haluamme toimia vastuullisesti, ennaltaehkäisevästi ja osallistujien hyvinvoinnista huolehtien. Tapahtuman perumisella minimoimme mahdolliset terveys- ja toiminnalliset riskit, joita tapahtumien järjestäminen voi nyt aiheuttaa.

Tapahtumaan ilmoittautuneille on lähetetty asiasta tiedote sähköpostitse. Mikäli olet ilmoittautunut Watereille, mutta et ole saanut sähköpostia tapahtuman peruutuksesta, olethan yhteydessä opiskelijatoiminnan suunnittelijaan Noora Korhoseen (p. 050 433 2281, sp. noora.korhonen@lukio.fi). Muista tulevista tapahtumista ja niiden järjestelyistä tiedotetaan erikseen myöhemmin.

______________________________________________________________

Miten opiskelijakunnasta saadaan unelmajoukkue? Inspiroiva koulutus, mahtavat tyypit ja raikkaat ideat odottavat sinua Watereilla!

Water-opiskelijakuntafestivaalit ovat Lukiolaisten suurimpia ja innostavimpia tapahtumia, joissa saa kattavan koulutuksen opiskelijakuntatoiminnan eri osa-alueista. Keväällä 2020 Waterit järjestetään Oulussa (28.-29.3.2020) ja Lahdessa (4.-5.4.2020).

Viikonloppu tarjoaa konkreettisia työkaluja esimerkiksi tapahtumien järjestämiseen ja viestintään, vinkkejä taloudenhoitoon ja varainhankintaan sekä ideoita demokratian rakentamiseen lukiossa. Watereille osallistuu huikea määrä lukiolaisia ympäri Suomen, joten uusien tuttavuuksien, kokemusten ja ideoiden saaminen on taattua!  Watereilla pääset myös osallistumaan paikallisen piirin järjestämään mahtavaan iltaohjelmaan.

Opiskelijakuntafestarit on suunnattu ihan jokaiselle Suomen lukiolaiselle, ei siis vain lukioiden opiskelijakuntien hallitusten jäsenille. Innokkaille tekijöille on aina kysyntää!

Watereista voit kysyä lisää liiton varapuheenjohtajalta Emmiltä (emmi.soderholm@lukio.fi, 050 3789444) tai opiskelijatoiminnan suunnittelijalta Nooralta (noora.korhonen@lukio.fi, 050 433 2281).

Tule mukaan Watereille ja koe yksi elämäsi parhaista viikonlopuista!

Syksyn 2019 water-ohjelma ja workshop-esittelyt.

Lahti

4.4.-5.4.2020 10:45-16:30