Water-opiskelijakuntafestivaalit Kuopio

Miten opiskelijakunnasta saadaan unelmajoukkue? Inspiroiva koulutus, mahtavat tyypit ja raikkaat ideat odottavat sinua Watereilla!

Water-opiskelijakuntafestivaalit ovat Lukiolaisten suurimpia ja menorikkaimpia tapahtumia, joissa saat kattavan koulutuksen opiskelijakuntatoiminnan eri osa-alueista. Syksyllä nähdään Kuopiossa (12.–13.10.) ja Turussa (19.–20.10.)!

Viikonloppu tarjoaa konkreettisia työkaluja esimerkiksi erilaisten tapahtumien järjestämiseen ja viestintään, vinkkejä taloudenhoitoon ja varainhankintaan sekä ideoita demokratian rakentamisesta lukiossa. Watereille osallistuu lukuisia lukiolaisia ympäri Suomen, joten uusien tuttavuuksien, kokemusten ja ideoiden saaminen on taattua!  Pääset myös osallistumaan paikallisen piirin järjestämään huikeaan iltaohjelmaan.

Opiskelijakuntafestarit on suunnattu ihan jokaiselle Suomen lukiolaiselle, ei siis vain lukioiden opiskelijakuntien hallitusten jäsenille. Voivathan lukiolaisten yhteistä asiaa edistää myös muut kuin opiskelijakuntien hallituslaiset. Innokkaille tekijöille on aina kysyntää!

Watereista voit kysyä lisää Antilta (antti.kivi@lukio.fi, 050 544 7406) tai Nooralta (noora.korhonen@lukio.fi, 050 433 2281).

Lähde Watereille ja koe yksi parhaista viikonlopuista elämässäsi!

Ilmoittautuminen Watereille aukeaa elokuussa.

Syksyn 2018 water-ohjelma ja workshop-esittelyt

Puijonkatu 18, Kuopio

12.10.-13.10.2019 11:00-16:30

Ilmoittaudu mukaan!

TUU MUKAAN!

Parhaan hyödyn ja huvin lukioelämästä saat irti liittymällä Lukiolaisten jäseneksi: rahanarvoiset edut taskussasi, valtavasti mahdollisuuksia harrastaa ja lukiolaisten ääni vahvana päätöksenteossa!