Pohjois-Suomen lukiolaisten varsinainen piirikokous 2021

Kokouskutsu
SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY:N POHJOIS-SUOMEN PIIRI RY:N VARSINAINEN
PIIRIKOKOUS

Suomen Lukiolaisten Liiton (SLL) Pohjois-Suomen piirin (PSP) varsinainen piirikokous järjestetään 13.11.2021 Oulussa, Oulun taidemuseon kokoustila Satulassa (Kasarmintie 9). Tila on esteetön. Kokous alkaa klo 10.

Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet lukiolaiset. Kokouksessa on äänioikeus sekä oikeus aloitteiden jättämiseen jokaisella, jolla on Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti voimassa olevalla lukuvuositarralla (2021–2022) ja joka opiskelee jossain Pohjois-Suomen piirin alueen lukiossa*.

Lisäksi oikeus aloitteiden jättämiseen piirikokoukselle on piirin alueen lukioiden opiskelijakunnilla. Aloitteet on jätettävä piirihallitukselle osoitteeseen pohjois-suomen.lukiolaiset@lukio.fi viimeistään seitsemän (7) päivää ennen kokousta. Todistaaksesi äänioikeutesi ota kokoukseen mukaan Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti tai Lukiolaisten keskustoimiston myöntämä todistus jäsenmaksun maksamisesta.

Piirikokouksessa pääset vaikuttamaan siihen, millaista toimintaa ja palveluja alueesi lukiolaisille järjestetään sekä pääset vaikuttamaan piirihallituksen kokoonpanoon joko äänestämällä tai vaikkapa hakemalla sinne itse!

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

• Edellisen vuoden toimintakertomuksen hyväksyminen
  • Toimikauden 2020 tilinpäätösten vahvistaminen
  • Tili- ja vastuuvapauksien myöntäminen tilikauden 2020 tili- ja vastuuvelvollisille
  • Merkitään tiedoksi piirin osavuositoimintakertomus kuluvalta vuodelta 2021
  • Piirihallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja muiden jäsenten valinta
    vuodelle 2022
  • Toiminnantarkastajien valinta vuodelle 2022
  • Toimintasuunnitelman ja talousarvion hyväksyminen vuodelle 2022
  • Piirikokoukselle osoitetut aloitteet
  • Sääntömuutokset
  • Kunniajäsenen nimeäminen

Jos kokouksesta herää kysymyksiä tai tarvitset lisätietoa, ota yhteyttä Sara Putkoseen, (sara.putkonen@gmail.com). Ilmoittaudu osoitteessa bit.ly/pikoon2021.
Nähdään piirikokouksessa!

FB: Pohjois-Suomen lukiolaiset

IG: @pohjoissuomenlukiolaiset

*Haapaveden lukio, Haukiputaan lukio, Iin lukio, Kajaanin lukio, Kastellin lukio, Kempeleen lukio, Kiimingin lukio, Kuhmon yhteislukio, Kuusamon lukio, Kärsämäen lukio, Laanilan lukio, Limingan lukio, Madetojan musiikkilukio, Merikosken lukio, Muhoksen lukio, Oulaisten lukio, Oulun lyseon lukio, Oulun normaalikoulu / Lukio, Oulun steinerkoulu, Oulun Suomalaisen Yhteiskoulun lukio, Oulunsalon lukio, Paltamon lukio, Pateniemen lukio, Pudasjärven lukio, Puolangan lukio, Pyhäjoen lukio, Raahen lukio, Siikajoen lukio, Siikalatvan lukio, Sotkamon lukio, Suomussalmen lukio, Taivalkosken lukio, Utajärven lukio, Vaalan lukio