Koulukävijäkoulutus Toijala

𝐌𝐢𝐤𝐚̈ 𝐊𝐨𝐮𝐥𝐮𝐤𝐚̈𝐯𝐢𝐣𝐚̈𝐤𝐨𝐮𝐥𝐮𝐭𝐮𝐬 eli Koulispäivät? 🌞
Elokuun puolivälissä lukioiden ovista astelee jälleen 35 000 uutta opiskelijaa…

Silloin Lukiolaiset ovat heitä vastassa heti alkusyksystä! Lukiolaisten vierailua lukiossa kutsutaan koulukäynniksi ja niiden taustalla ahkeroivia sotureita koulukävijöiksi.

𝐊𝐞𝐧𝐞𝐥𝐥𝐞? 👥
Kaikille lukiolaisille! Haluatko haastaa ja kehittää itseäsi esiintyjänä? Kelpaisiko mainio myyntikokemus ja todelliset taidot työelämään? Koulukäyntejä tekemällä opit organisoimaan, tutustut tavoitteellisuuteen sekä kohtaat kaikenlaisia lukioita ja lukiolaisia.

𝐌𝐢𝐭𝐚̈ 𝐥𝐮𝐯𝐚𝐬𝐬𝐚? ✨
Koulukävijäkoulutuksella harjoitellaan niksejä niin jännityksen hallintaan, tarinankerrontaan kuin puheen jäsentelyyn liittyen. Saat myös itsellesi kullanarvoista työkokemusta myyntityöstä, joka avaa ovet monenlaisiin työtehtäviin tulevaisuudessa.

Lukiolaisten Kevätpäivät järjestettiin keväällä etänä koronaviruspandemian vuoksi ja kaikki mahtavat perinteet jäivät pitämättä. Ei kuitenkaan hätää, sillä tuomme tänä vuonna Kevätpäivien perinteet Koulispäiville! Legendaarinen potkupallo-ottelu, aina yhtä upea piirien välinen kamppailu maakuntien parhaat ja suuri lipunryöstö Tali-Ihantala odottavat siis tänä vuonna Koulispäivillä juuri sua!

Lisätiedot 💪🏼

Tapahtuma alkaa perjantaina 31.7. klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina 2.8. klo 16.00.

Tapahtuman hinta on 80 € sisältäen majoituksen, koulutusosuudet, ruokailut ja iltaohjelmat.

Koulukävijäkoulutus on ilmainen, mikäli osallistuja sitoutuu tekemään vähintään 4 koulukäyntiä.

Matkat tapahtumalle korvataan halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan (korkeintaan 50 € / osallistuja).

Voit kysyä lisää liiton varapuheenjohtajalta Juholta (juho.leskinen@lukio.fi, 050 341 5544) tai markkinointisuunnittelijalta Hanna-Marialta (hanna-maria.jokinen@lukio.fi, 040 502 1706).

𝐈𝐥𝐦𝐨𝐢𝐭𝐭𝐚𝐮𝐭𝐮𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧 Suomen-Lukiolaisten-Liitto/koulukavijakoulutus-2020
Ilmoittautuminen päättyy 12.7.