Helsingin lukiolaisten varsinainen piirikokous 2021

Kokouskutsu

SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY:N HELSINGIN PIIRI RY:N VARSINAINEN PIIRIKOKOUS

Suomen Lukiolaisten Liiton (SLL) Helsingin piirin (HEP) varsinainen piirikokous järjestetään 20.11.2021 Helsingissä, Kokoustila Punavuoressa (Iso Roobertinkatu 20-22 A). Kokous alkaa kello 11.00.

Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet lukiolaiset. Kokouksessa on äänioikeus sekä oikeus aloitteiden jättämiseen jokaisella, jolla on Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti voimassa olevalla lukuvuositarralla (2021–2022) tai toimiva Frank App ja joka opiskelee jossain Helsingin piirin alueen lukiossa*.

Lisäksi oikeus aloitteiden jättämiseen piirikokoukselle on piirin alueen lukioiden opiskelijakunnilla. Aloitteet on jätettävä piirihallitukselle osoitteeseen helsingin.lukiolaiset@lukio.fi viimeistään seitsemän (7) päivää ennen kokousta. Todistaaksesi äänioikeutesi ota kokoukseen mukaan Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti tai Lukiolaisten keskustoimiston myöntämä todistus jäsenmaksun maksamisesta.

Piirikokouksessa pääset vaikuttamaan siihen, millaista toimintaa ja palveluja alueesi lukiolaisille järjestetään sekä pääset vaikuttamaan piirihallituksen kokoonpanoon joko äänestämällä tai vaikkapa hakemalla sinne itse!

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

• Edellisen vuoden toimintakertomuksen hyväksyminen
  • Toimikauden 2020 tilinpäätösten vahvistaminen
  • Tili- ja vastuuvapauksien myöntäminen tilikauden 2020 tili- ja vastuuvelvollisille
  • Merkitään tiedoksi piirin osavuositoimintakertomus kuluvalta vuodelta 2021
  • Piirihallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja muiden jäsenten valinta vuodelle 2022
  • Toiminnantarkastajien valinta vuodelle 2022
  • Toimintasuunnitelman ja talousarvion hyväksyminen vuodelle 2022
  • Piirikokoukselle osoitetut aloitteet
  • Kunniajäsenen nimeäminen

Jos kokouksesta herää kysymyksiä tai tarvitset lisätietoa, ota yhteyttä Milo Rantala, (milo.rantala@gmail.com). Ilmoittaudu osoitteessa bit.ly/pikoilmo.

Nähdään piirikokouksessa!

FB: Helsingin lukiolaiset

IG: @helsinginlukiolaiset

*Alppilan lukio, Kallion lukio, Helsingin kielilukio, Helsingin kuvataidelukio, Helsingin luonnontiedelukio, Helsingin medialukio, Mäkelänrinteen lukio, Etu-Töölön lukio, Ressun lukio, Sibelius-lukio, Vuosaaren lukio, Apollon yhteiskoulun lukio, Aurinkorannikon suomalaisen koulun lukio, Elias-koulun lukio, Englantilaisen koulun lukio, Herttoniemen yhteiskoulun lukio, Kansainvälisen koulun lukio, Kulosaaren yhteiskoulun lukio, Lauttasaaren yhteiskoulun lukio, Maunulan yhteiskoulun lukio / matematiikkalukio, Munkkiniemen yhteiskoulun lukio, Oulunkylän yhteiskoulun lukio, Pohjois-Haagan yhteiskoulun lukio, Helsingin Rudolf Steiner -koulun lukio, Helsingin Saksalaisen koulun lukio, Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun lukio, Töölön yhteiskoulun lukio, Helsingin Uuden yhteiskoulun lukio, Helsingin yhteislyseon lukio, Helsingin eurooppalaisen koulun lukio, Helsingin normaalilyseon lukio, Helsingin ranskalais-suomalaisen koulun lukio, Suomalais-venäläisen koulun lukio, Viikin normaalikoulun lukio