Lukiolaisten ikiomat edut

Mitä etuja saat Lukiolaisten jäsenenä?

Abiristeilyt – se OG abien bilerisse! #kerranelämässä

Kaks päivää biletystä laivalla ja yks päivä maissa Tukholmassa.

C.L.Seifert

Olemme Suomen suosituin kustomoitavien ylioppilaslakkien valmistaja. Kehitämme jatkuvasti uutta, jotta jokainen lukiolainen voi saada juuri omannäköisen yo-lakin. Tule tutustumaan koulusi sovitustilaisuudessa tai tilaa unelmiesi yo-lakki heti!

FREDRIKSON – The one and only!

Me olemme lakittaneet ylioppilaat jo vuodesta 1887. Tiedämme, miltä ylioppilaslakin tulee näyttää ja tuntua. Lukiolaisten Liiton jäsenenä saat -15% alennusta kaikista tuotteistamme. Kustomoi klassikko lakistasi mieleisesi ja anna palaa. Tämä päivä on sinun!

#ParasPäähänpistö #Ääripäille #SeNouseePäähän #AitoJaAlkuperäinen #Fredrikson

Salon® – Toiveiden ylioppilaslakki

Ylioppilaslakit helposti Salon verkkokaupasta alle viikossa. Tilaa yksin, kaverin kanssa tai ryhmässä. Ryhmätilauksella saat -10% alennusta tuotteista ja toimituskulut 0 €.

Voit luoda ryhmän vaikka kavereiden kesken, koska tilauksen minimisumma on vain 100 €. Et joudu huolehtimaan rahan tai tietojen keräämisestä, sillä jokainen valitsee tuotteensa ja maksaa tilauksensa itse.

Yhteyshenkilön työksi jää vain ryhmän luominen ja sen jälkeen hyödytte kaikki eduista. Lue lisää!

Suomen Hostellijärjestö – Vastuullista, uniikkia ja yhteisöllistä majoitusta kaiken maailman reissuille

Jäsenedut Lukiolaisten jäsenille:

– 10 % alennus majoituksesta kaikissa Hostellijärjestön verkoston yli 40 hostellissa Suomessa.
Maksutta Kotimaan hostellikortti, jolla saat 10 % majoitusalennuksen verkoston hostelleista Suomessa sekä useita muita hostellikorttietuja.
 Kansainvälinen hostellikortti 15 € (norm. 20 €). Kortilla saat Suomen etujen lisäksi 10 % majoitusalennuksen kaikissa yli 3000 Hostelling International (HI) hostellissa ulkomailla sekä muita kansainvälisiä hostellikorttietuja.

Saat majoitusalennuksen, kun teet varauksen sivuston www.hostellit.fi kautta tai suoraan hostelliin.