Pirkanmaan Lukiolaisten piirikokous 2022

SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY:N PIRKANMAAN PIIRI RY:N VARSINAINEN PIIRIKOKOUS

KOKOUSKUTSU

Suomen Lukiolaisten Liiton Pirkanmaan piirin varsinainen piirikokous järjestetään 12.11.2022 kello 9.30 alkaen Kaukajärven kirjastolla, osoitteessa Käätykatu 6, 33710 Tampere. Tila on esteetön.

Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet lukiolaiset. Kokouksessa on äänioikeus sekä oikeus aloitteiden jättämiseen jokaisella, jolla on Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti voimassa olevalla lukuvuositarralla (2022–2023) ja joka opiskelee jossain Pirkanmaan piirin alueen lukiossa*.

Lisäksi oikeus aloitteiden jättämiseen piirikokoukselle on piirin alueen lukioiden opiskelijakunnilla. Aloitteet on jätettävä piirihallitukselle (pirkanmaan.lukiolaiset@lukio.fi) viimeistään seitsemän (7) päivää ennen kokousta.

Todistaaksesi äänioikeutesi ota kokoukseen mukaan Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti tai Lukiolaisten Liiton keskustoimiston myöntämä todistus jäsenmaksun maksamisesta.

Piirikokouksessa pääset vaikuttamaan siihen, millaista toimintaa ja palveluja alueesi lukiolaisille järjestetään sekä pääset vaikuttamaan piirihallituksen kokoonpanoon joko äänestämällä tai vaikkapa asettumalla itse ehdolle!

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja nimetään kunniajäsenet. Sääntömääräisinä asioina kokouksessa on:

• Edellisen vuoden toimintakertomuksen hyväksyminen
    • Toimikauden 2021 tilinpäätösten vahvistaminen
    • Tili- ja vastuuvapauksien myöntäminen tilikauden 2021 tili- ja vastuuvelvollisille
    • Merkitään tiedoksi piirin osavuositoimintakertomus kuluvalta vuodelta 2022
    • Piirihallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja muiden jäsenten valinta vuodelle 2023
    • Toiminnantarkastajien valinta vuodelle 2023
    • Toimintasuunnitelman ja talousarvion hyväksyminen vuodelle 2023
    • Piirikokoukselle osoitetut aloitteet
    • (Kunniajäsen(t)en nimeäminen)

Kuulostaako aivan upealta mahdollisuudelta? Ilmoittaudu siis mukaan kokoukseen tästä linkistä: http://bit.ly/piirikokous22. Me tarjoamme kokoustajille Zarillosta klassikkoburgerin. Ilmoita se myös ilmoittautuessasi. Tee se kuitenkin ennen 3.11. klo 23.59 jos haluat ruokaa!

Jos sinulla on jotain kysyttävää, ota meihin yhteyttä joko sähköpostitse (pirkanmaan.lukiolaiset@lukio.fi) tai Instagramissa @pirkanmaanlukiolaiset

*Piiriin kuuluvat lukiot:

Akaan lukio, F.E. Sillanpään lukio, Hatanpään lukio, Ikaalisten yhteiskoulun lukio, Kalevan lukio, Kangasalan lukio, Karkun evankelinen opisto, Lempäälän lukio, Mäntän lukio, Nokian lukio, Oriveden lukio, Parkanon lukio, Pirkkalan yhteislukio, Punkalaitumen lukio, Pälkäneen lukio, Ruoveden Yhteiskoulun lukio, Sammon keskuslukio, Tammerkosken lukio, Tampereen klassillinen lukio, Tampereen lyseon lukio, Tampereen normaalikoulu / lukio, Tampereen Rudolf Steiner –koulu, Tampereen teknillinen lukio, Tampereen yhteiskoulun lukio, Valkeakosken tietotien lukio, Vammalan lukio, Väinö Linnan lukio, ja Ylöjärven lukio

Nähdään piirikokouksessa!❤️

Käätykatu 6, 33710 Tampere, Tampere