PERUTTU: Lukiolaisten eWater-opiskelijakuntafestivaalit Zoomissa

Tule mukaan viettämään syksyn sykähdytävintä viikonloppua 24.-25.10.2020 Lukiolaisten ensimmäisille eWatereille Zoomiin!
Mukaan ilmoittautumaan pääset osoitteessa bit.ly/ewaterit.
Lukio on ihmisen parasta aikaa. Miltä kuulostaisi tehdä lukioajastasi vieläkin parempaa? Tule Watereille! Water-opiskelijakuntafestivaalit tarjoaa sinulle valmiudet hohdokkaaseen opiskelijakuntatoimintaan ja on yksi Lukiolaisten suurimmista ja kauneimmista tapahtumista. Tällä kertaa koronavirustilanteesta johtuen tapahtuma järjestetään ensi kertaa etänä Zoomissa.

Watereilla opit uutta, tutustut lukiolaisiin ympäri Suomen ja inspiroidut takuuvarmasti! Saat kattavan koulutuksen opiskelijakuntatoiminnan eri osa-alueista ja pääset vaihtamaan ideoita muiden lukiolaisten kanssa. Tämän lisäksi opit taitoja, joista on hyötyä myös lukion ulkopuolella. Waterit on suunnattu kaikille itsensä ja opiskelijayhteisönsä kehittämisestä kiinnostuneille lukiolaisille. Tätä et voi jättää välistä!

TAPAHTUMAINFO
Tapahtuman hinta on Lukiolaisten jäsenille 15 euroa ja muille 25 euroa. Hintaan sisältyy ohjelma ja koulutukset. Waterit järjestetään molempina päivinä aikavälillä 10-16, mutta tarkempi aikataulu tarkentuu vielä. Tarkemmat tiedot tapahtumasta saat sähköpostiisi ennen tapahtumaa.
Ilmoittautumaan pääset osoitteessa bit.ly/ewaterit.
Jos haluat saada tapahtuman jäsenhintaan, voit liittyä jäseneksi osoitteessa lukio.fi/liity. Jäsenyyden hinta on 20 euroa vuodessa.
ILMOITTAUTUMISESTA JA PERUMISESTA
Ilmoittautuminen on sitova ja peruutuksen voi tehdä veloituksetta viimeiseen ilmoittautumispäivään 21.10. mennessä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen emmi.soderholm@lukio.fi. Jos ilmoittautumisen peruu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, rahoja ei palauteta. Tapahtumien peruutusehdot löydät kokonaisuudessaan täältä: bit.ly/lukiolaistenperuutusehdot
Saat ilmoittautumisestasi vahvistuksen sähköpostiin. Jos vahvistusta ei kuulu, ilmoittautumisesi ei välttämättä ole onnistunut. Jos näin käy, ole yhteydessä varapuheenjohtaja Emmiin (yhteystiedot alla). Suosittelemme maksamaan tapahtuman heti ilmoittautumisen yhteydessä verkkokaupassa. Jos et pysty maksamaan tapahtumaa ilmoittautumishetkellä, lähetämme laskun sähköpostilla. Laskutuslisä on 5 euroa. Muistathan käyttää maksaessasi viitenumeroa. Ilman viitenumeroa maksu ei kohdistu oikein, jolloin maksusuorituksesi ei näy meillä.
TIETOSUOJA
Tiedot ovat osa Suomen Lukiolaisten Liiton tapahtumarekisteriä. Tietosuojaseloste löytyy osoitteesta lukio.fi/tietosuoja.
LISÄTIETOA TAPAHTUMASTA
Voit olla yhteydessä liiton varapuheenjohtajaan Emmiin tai projektikoordinaattori Aleksiin.
Emmi Söderholm, emmi.soderholm@lukio.fi, 050 378 9444
Aleksi Airaksinen, aleksi.airaksinen@lukio.fi, 044 501 9521