Koulutuskeskiviikko: Astrologia ja horoskoopit

Tämä koulutuskeskiviikko pureutuu astrologian ja horoskooppien käsitteistöön, rikkaaseen historiaan ja perusteisiin. Tunnin jälkeen tiedät, miltä synnyinkartan kuuluu näyttää, kuka lehtihoroskoopit keksi ja miten ne eroaa itse asiasta. Sessio sopii ihan vasta-alkajille sekä kokeneemmillekin harrastajille! Alustajana toimii historian opiskelija, keittiöastrologi ja emeritusvarapuheenjohtaja Jesse Saapunki. Tervetuloa mukaan!

Koulutuskeskiviikoilla jokainen lukiolainen voi päästä kuulemaan ja oppimaan juuri häntä kiinnnostavasta aiheesta. Koulutuskeskiviikot ottavat paikkaa Zoomissa keskiviikkoisin klo 18.00 eteen päin. Erillistä ilmoittautumista ei ole, vaan voit hypätä suoraan mukaan Zoomiin alla olevasta linkistä.

bit.ly/koulutuskeskiviikko22

16.2.-16.2.2022 18:00-19:00