Medialle

Kaipaatko Lukiolaisten Liitolta virallista kommenttia? Ota yhteyttä puheenjohtajaamme August Kiattrakoolchaihin, puh. 050 377 9700.

Oletko tekemässä juttua lukiolaisten elämään liittyvästä teemasta? Asiantuntijamme auttavat mielellään. Puheenjohtajistomme ja asiantuntijoidemme yhteystiedot löydät yhteystietosivulta.

Etsitkö lukiolaista haastateltavaksi? Järjestämme vuosittain eri puolilla Suomea useita tapahtumia, jotka kokoavat yhteen satoja lukiolaisia. Median edustajat ovat tervetulleita tapaamaan ja haastattelemaan lukiolaisia tapahtumiimme. Tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme.

Autamme myös mielellämme lukiolaishaastateltavien etsinnässä. Tapahtumiin ja haastatteluihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Lukiolaisten markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaan.

PRESSIKUVAT

Pressikuvia voi käyttää vapaasti Suomen Lukiolaisten Liitosta tai kyseisestä henkilöstä kertovien juttujen yhteydessä. Kuvaajan nimi tulee aina mainita.

Lisää kuvia luottamustoimijoista saat Lukiolaisten markkinoinnin ja viestinnän asiantuntija Hanna Hämäläiseltä (hanna.hamalainen@lukio.fi).

Puheenjohtaja August Kiattrakoolchai: vaakakuva & pystykuva (iloinen), vaakakuva (neutraali)

Varapuheenjohtaja Vladislava Silkina: vaakakuva & pystykuva

Varapuheenjohtaja Iina-Lotta Kuisma: vaakakuva & pystykuva