Jaa pala Vanhojen eleganssia – voita 500 € ja yo-lakit!

Opiskelijapalvelutiedotteet Uutiset

Jaa pala Vanhojen tanssien eleganssia Instagramissa ja voita 500 € ja valitsemasi yo-lakit itsellesi ja viidelle kaverille!

Vanhojen tanssit ovat lukiolaisten päivä koulunsa kuninkaallisina ja Suomen Lukiolaisten Liitto etsiikin nyt komeinta ja eleganteinta Vanhojen paria tai ryhmää.

Suomen Lukiolaisten Liitto, Seppälän koulukuvat ja C.L. Seifert järjestävät lukiolaisille Vanhojen kuvakisan, jossa etsitään vuoden 2017 parasta Wanhojen tanssi-kuvaa. Voittajakuva palkitaan 500 €:lla (250 € kuvaajalle ja 250 € lukion opiskelijakunnalle) ja lisäksi palkintona on Seifertin vapaavalintaiset yo-lakit sinulle ja 5:lle kaverillesi.

Kilpailu käydään Instagramissa seuraavasti:

1. Nappaa ryhmä- tai parikuva Wanhoista.
  2. Postaa Vanhojen kuvasi viim. maanantaina 20.2.2017 Instagramiin hashtagilla #vanhojenkuva2017 ja merkitse kuvaan @lukiolaiset

Kilpailuraati valitsee voittajan kaikkien #vanhojenkuva2017-hashtagilla postattujen Instagram-kuvien joukosta. Kilpailun voittaa kaikkein tyylikkäin ja teemaan sopivin kuva!

Voittaja julkistetaan lukio.fi:ssä ja lukiolaisten Instagramissa ma 27.2.2017.

Kilpailua koskevat kysymykset voi osoittaa liiton markkinointikoordinaattorille mailitse janni.pellinen@lukio.fi.

vanhojenkuvakilpailu 2017 1