Suuri penkkarikuvakilpailu – voita 500 € ja yo-lakit!

Opiskelijapalvelutiedotteet Uutiset

Penkkarit ovat yksi lukiovuoden kovimmista tapahtumista, vaan missä onkaan Suomen menevin penkkarimeininki?

Suomen Lukiolaisten Liitto, Seppälän koulukuvat ja C.L. Seifert järjestävät tänäkin vuonna lukiolaisille Suuren penkkarikuvakilpailun, jossa etsitään vuoden 2017 parasta penkkarikuvaa. Voittajakuva palkitaan 500 €:lla (250 € kuvaajalle ja 250 € lukion opiskelijakunnalle) ja lisäksi palkintona on yo-lakit koko luokallesi.

Kilpailu käydään Instagramissa seuraavasti:

1. Nappaa kuva lukiosi penkkarihumusta torstaina 16.2.2017.
  2. Postaa penkkarikuvasi viim. maanantaina 20.2.2017 Instagramiin hashtagilla #penkkarikuva2017 ja merkitse kuvaan @lukiolaiset

Kilpailuraati valitsee voittajan kaikkien #penkkarikuva2017-hashtagilla postattujen Instagram-kuvien joukosta. Kilpailun voittaa kaikkein riemukkain, hauskin ja teemaan sopivin kuva!

Voittaja julkistetaan lukio.fi:ssä ja lukiolaisten Instagramissa pe 24.2.2017.

Kilpailua koskevat kysymykset voi osoittaa liiton markkinointikoordinaattorille mailitse janni.pellinen@lukio.fi.

Perjantaina 24.2.

Penkkarikuvakisan voittajaksi on valikoitunut satojen toinen toistaan upeampien kuvien joukosta Sonja Tähtelän kuva teini-ikäisistä mutanttininjakilpikonnista. Paljon onnea Sonja, koko sonjan luokka ja lukion opiskelijakunta!

Palkinnoksi voittaja saa Seppälän koulukuvien ja Suomen Lukiolaisten Liiton lahjoittamat 500 euroa (250 € kuvan postaajalle ja 250 € lukion opiskelijakunnalle). Lisäksi koko Sonjan luokka saa C.L. Seifertin ylioppilaslakit.

Näyttökuva 2017-02-24 kello 15.47.46

penkkarikuvakilpailu 2017 - png, logot alhaalla