Riikka Ilmonen lukiolaisten uudeksi viestinnän harjoittelijaksi!

Järjestön tiedotteet Uutiset

Suomen Lukiolaisten Liiton viestinnän harjoittelijaksi on valittu 21-vuotias Riikka Ilmonen! Ilmonen opiskelee Helsingin yliopistossa maailmanpolitiikkaa, ja hän on työskennellyt aiemmin Tilastokeskuksen viestinnän ja markkinoinnin korkeakouluharjoittelijana. Ilmonen on lisäksi toiminut useissa vapaaehtois- ja luottamustehtävissä muun muassa ylioppilaskuntansa Kehitysyhteistyövaliokunnassa, Suomen Pakolaisavussa sekä Kansainvälisen politiikan yhdistyksessä.

“Lukiolaiset ovat nopeita ja nokkelia, ja siksi heitä kiinnostavan viestinnän suunnittelu on todella kiehtovaa. Tavoitteenani harjoittelulle on oppia paljon uutta ja päästä haastamaan itseäni. Odotan suurella innolla tulevaa kevättä energisessä työyhteisössä”, Ilmonen iloitsee.

Liiton puheenjohtaja Pietu Heiskanen kommentoi valintaa tyytyväisenä: “On aina mahtavaa saada joukkoomme uusia hyviä tyyppejä. Aktiivisesta ja innovatiivisesta Riikasta tulee varmasti loistava lisä SLL:n tiimiin!”

Ilmonen aloitti kolme kuukautta kestävän työharjoittelunsa SLL:n toimistolla viime maanantaina 3.4.2017.

Lisätietoja:
Saara Hyrkkö