Uudenmaan Lukiolaisten ylimääräinen piirikokous

9.5.2018 klo 17.00
Vaskivuoren lukio, Virtatie 4, 01600 VANTAA

SUOMEN LUKIOLAISTEN LIITTO RY:N UUDENMAAN PIIRI RY:N YLIMÄÄRÄINEN PIIRIKOKOUS

Suomen Lukiolaisten Liiton (SLL) Uudenmaan piirin (UMP) ylimääräinen piirikokous järjestetään 9.5.2018 Vaskivuoren lukiossa (Virtatie 4). Tila on esteetön. Kokous alkaa klo 17.00.

Kokoukseen ovat tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet lukiolaiset. Kokouksessa on äänioikeus sekä oikeus aloitteiden jättämiseen jokaisella, jolla on Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti voimassa olevalla lukuvuositarralla (2017–2018) ja joka opiskelee jossakin Uudenmaan piirin alueen lukiossa*.

Todistaaksesi äänioikeutesi ota kokoukseen mukaan Lukiolaisten Liiton opiskelijakortti voimassa olevalla lukuvuositarralla tai SLL:n keskustoimiston myöntämä todistus jäsenmaksun maksamisesta. Myös Frank App -puhelinapplikaatio riittää jäsenyyden todistamiseen.

Kokouksessa käsiteltävät asiat:
– Toimikausien 2012–2016 tilinpäätösten vahvistaminen
– Tili- ja vastuuvapauksien myöntäminen vuosien 2012–2016 tili- ja vastuuvelvollisille

Jos kokouksesta herää kysymyksiä tai tarvitset lisätietoa, ota yhteyttä hallituksen puheenjohtaja Lauri Valloon 0451295758 (lauri.vallo@lukio.fi). Tervetuloa!

Helsingissä 25.4.2018
Lauri Vallo
Suomen Lukiolaisten Liitto ry:n Uudenmaan piiri ry:n piirihallitus

*Uudenmaan piirin alueeseen kuuluvat seuraavat lukiot: Arkadian yhteislyseo, Askolan lukio, Espoon Steinerkoulun lukio, Espoon Yhteislyseon lukio, Espoonlahden lukio, Etelä-Tapiolan lukio, Hankoniemen lukio, Haukilahden lukio, Hyvinkään Sveitsin lukio, Hyvinkään yhteiskoulun lukio, Järvenpään lukio, Kaitaan lukio, Karjaan lukio, Karkkilan lukio, Kauniaisten lukio, Keravan lukio, Kuninkaantien lukio, Leppävaaran lukio, Linnankosken lukio, Lohjan Yhteislyseon lukio, Lumon lukio, Martinlaakson lukio, Myllyharjun lukio, Mäntsälän lukio, Nummi-Pusulan lukio, Nurmijärven yhteiskoulun lukio, Olarin lukio, Pohjois-Tapiolan lukio, Porkkalan lukio, Rajamäen lukio, Sipoon lukio, Sotungin lukio, Tapiolan lukio, Tikkurilan lukio, Tuusulan lukion Hyrylän toimipiste, Tuusulan lukion Jokelan toimipiste, Tuusulan lukion Kellokosken toimipiste, Vantaan seudun Steiner-koulu, Vaskivuoren lukio, Vihdin lukio ja Viherlaakson lukio.

Virtatie 4, Vantaa

9.5.-9.5.2018 17:00-20:00

TUU MUKAAN!

Parhaan hyödyn ja huvin lukioelämästä saat irti liittymällä Lukiolaisten jäseneksi: rahanarvoiset edut taskussasi, valtavasti mahdollisuuksia harrastaa ja lukiolaisten ääni vahvana päätöksenteossa!